مدیر کوردوبا :" مورینیو ارزشی برای رئال ندارد"
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/12/11/primera/1355239975_536908_1355240132_noticia_normal.jpgکارلوس گونزالس ، دارنده کارت هواداری رئال مادرید و یکی از فعالین کاندیداتوری خوان اونیوا در انتخابات اخیر ریاست رئال ، گفت که تیم مورد علاقه اش از سیاست های مورینیو نظیر برخوردش با بازیکنان آکادمی آسیب می بیند .
وی در آستانه تقابل تیمش با بارسلونا در کوپا در مصاحبه با اوندا سروی کاتالونیا گفت که هواداران رئال به چیزی بیش از مورینیو نیاز دارند . وی گفت :" ما به یک مربی با شخصیت دیگر نیاز داریم چرا که مورینیو هیچ ارزشی ندارد. او شمشیر را از رو بسته است . سالها قبل ، رئال صاحب آکادمی بود و بارسا حسرت این آکادمی را می خورد و سعی می کرد که با خرید ستارگانی نظیر مارادونا و کرویف ، این خلاء را جبران کند . "
وی افزود :" اما حالا شرایط عوض شده و ما رئالی ها به شخصیت های بزرگ آکادمی بارسلونا نگاه می کنیم و این پاسخ تمامی موفقیتهای بارسلونا در سالهای اخیر است . "
مدیر کوردوبا با انتقاد از وجهه مورینیو گفت :" منزجر کننده است . وجهه اش وحشتناک است و باعث می شود که بیشتر دشمن پیدا کند تا دوست . عدم استفاده اش از آکادمی یک اشتباه وحشتناک است . "
گونزالس اعتقاد دارد که بستن قرارداد با مورینیو تا 2016 " زیادی " است و با حضور او ، رئال نسبت به بارسلونا " خیلی مشکلات " را پیدا کرده است .
مدیر کوردوبا در روزهای اخیر نیز به تمسخر جدایی طلبان کاتالونیا و رای نیاوردنشان در انتخابات اخیر برای استقلال پرداخته بود .



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 22 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo